Velkomstfolder

Velkommen til Rønnehuset, vi glæder os til at lære jer og jeres barn at kende.

Indkøringen for det enkelte barn vil altid være individuel. Der er selvfølgelig forskel på om det er et vuggestuebarn eller et børnehavebarn vi kører ind.

Det lille barn skal til at lære at være væk fra mor og far, lære at sove et nyt sted og tilknytte sig til andre voksne. Denne proces er forskellig fra barn til barn og derfor er vi i tæt dialog med jer den første tid. Vi regner som hovedregel med at et vuggestuebarn kan være kørt ind på en uges tid.

Børnehavebarnet har ofte været passet før og skal mest bruge tid og energi på at lære de andre børn og nye voksne at kende. For nogen børn går det let og for andre tager det tid. Vores erfaring er at barnet de første par dage har brug for at blive hentet tidligt, men at de hurtigt falder ind i det nye rutiner.

Vi har lavet en folder, hvor I kan læse om alt det vi tror i behøver at vide. Mangler vi at besvare noget er I altid velkommen til at kontakte os.

Er I nysgerrige på at se om Rønnehuset er noget for jer viser vi meget gerne rundt.

Ny version 2024 velkomstfolder.pdf

Shape Created with Sketch.